week two..

..på semestern har börjat..
var duktigt och ställde klockan idag..
inte jättetidigt men så att jag inte får panik för att jag sover bort hela dagarna...
gick en 40 min powerwalk och gjorde 300 sittups..
kardan!

började kolla på premonition med sandra bullock och julian mcmahon (cole från förhäxad..) igår men den var för läskig för kvällstv för mig.. =)
så det blev weeds och premonition till frukost istället..
den var bra..


så die hard 4 igår också..
är ett stort stort die hard-fan sen länge och är faktiskt helt nöjd med denna del också..
bruce willis är för het...
lars hade hört rykten om att han inte skulle säga mother-fucker efter yippie-ki-yeay i den här filmen men det gjorde han ju självklart, så all good.. =)
här får ni lite ögongodis..

woow.. =)

anywho.. var på stan idag med lars och tänkte leta byxor till honom..
men hans humör sjönk snabbt och jag försökte höja det med en ny tröja, burger king och flipper på filmstaden.. =)
nu är det mest jag som är lite nedstämd då han har fått en folköl..
gissar att det botar i princip alla hans problem.. =)
detta blev inhandlat i slutändan iaf;
  hehe så jag ser ut asså helt blek å trött.. hm..
med vad kan jag göra när det bara regnar hela tiden..?
gråa hoddien och coola hatten är larsåkes, resten mitt..

nu blir det mera weeds, nå'n cool film kanske och earl ikväll.. =)
hörs..
regn regn


 

regn.


Kommentarer
Postat av: Sarah

då ska du absolut läsa boken:-)

2007-07-23 @ 19:54:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0