what a damn week...

shit jag har varit mycket trött, sur och allmänt olycklig denna vecka. vet inte varför, jag som varit så taggad inför att min hälsomånad ska börja. men nje, i förrgår var jag skitsur som jag redan skrivit och igår fick jag den värstaste (jo det är ett ord) huvudvärken i hela mitt liv. vet inte vad som är fel på mig... fast jag kan gissa att om man stirrar in i en dator 8 timmar varje dag så bidrar det till headache... fan..
men jag måste, som min pojke säger, vara hoppfull.
och det är jag, visserligen.
om en vecka är det semster och sen byter mitt företag location så det blir nice. tror jag.
aah, orkar inte ens oroa mig över det..
tar det som det kommer...

skit i samma.

beställde från e-beautyshop igår (tack sarah...) och detta blev inhandlat;
 
en till min sköna moster, en till en kompis (som jag glömde köpa till förra året...oops..) och faktiskt en till mig... =)
 
och detta coola läppbalsam får min kusin som börjar 7:an nu i höst..det blir skitbra tror jag..
hittade mycket annat också men fan, jag är inte så rik asså och väntar redan på en faktura från hm.
men som sagt, snart är det semester och snart är det skatteåterbäring..
och lägger man ihop dom två orden så får man;
sommar -rea-shopping... som fan... =)
idag däremot ska jag till akademibokhandeln och införskaffa mig en ny almenacka.. så jag kan få bättre struktur på min vardag..
jag har en nu men får knappt plats att skriva hej i den så liten är den...
så det ska bli kul tycker ordningsfreaket jag...
jaja, nu är det helg snart och det innebär frihet och freetime..
skitskönt som in i helvette ska det bli..  yees!
så vi hörs.. (vet att jag är är dålig på bilder, ska skärpa mig..)

suck.

Kommentarer
Postat av: Sarah

oh jag älskar dom där bollarna:-) har faktiskt zebra just nu..
jag plattar har sen i salt-vatten spray.. oscen mist från wella är min favorit.. sen lite vax från urban (grön) sen bar ruffsta och tuppera!! lycka till...
å just ja. de viktigaste.. root juise i botten efter du duschat och ska blåsa.

2007-07-06 @ 12:45:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

ahaaaaa.. nu ser jag ju att de va tack vare mig du hitta dom:-) fan va skoj!!

2007-07-06 @ 12:46:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0