what a walk..

shopping är den bästa träningen..
många säger det och jag håller med..
vilken promenad jag tagit idag när jag kollat rean..
shit..
tror dock att jag var lite sen... fanns inte mycket att jubla över..
ska dock leta jeans här i dagarna och jag hittade faktiskt lite grejer..
vill ni se?

 
blev helt kär i det här linnet för ett tag sen och nu var det på rea..
yeay för mig..



här är en hel outfit.. sköna tights och favorittröjan som jag redan har i svart.. =)

nu är jag trött efter allt letande...
ville så gärna hitta en soft kofta..
no luck though...

nåväl, ska förmodligen iväg på lite inflyttnings-vin-myskväll med weeds som har premiär ikväll senare..
det kan bli nice..

stay true...

rea.

Kommentarer
Postat av: Sarah

oh va gulligt att du tänkte på mig:-) nyfiken jag blir.. men jag fick mig ett lila monki linne idag! hurra! du va söt i dna nya kläder!! ha en mysig kväll!

2007-07-18 @ 21:43:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0