411

hej. jag heter linnéa fallström. jag är född i katrineholm den 25 juni 1986. jag har flyttat 13 gånger och nu bor jag på norr i örebro. jag har fyra halvsyskon, inga helsyskon, alla är yngre och det finns två pojkar och två flickor. jag har brunt hår och blågrå ögon och är 165 cm lång (kan ni tänka er att min man är 28 cm längre än vad jag är..). jag gillar att titta på film och på bra tvprogram. jag gillar att bada (så länge jag kan se botten), jag gillar att åka ut i pappas båt (som han visserligen har sålt...), jag gillar att hänga park och det absolut bästa jag vet är att skratta.
just nu;
gillar jag att gilmore girls haft säsongspremiär.
går jag runt och sjunger "kalla den änglamarken..." hela tiden...
är jag besatt av hälsa och nyttig mat..
älskar jag att det är sommar..
är jag mer kär i min man än någonsin...
är jag såå fattig.. måste komma ifatt..

jag är speciell..
konstig? ja.
rolig? ja.
söt? dom säger det..
mig själv? alltid. alltid..



jag är jag. och jag önskar att du är du. och bara du. för när jag pratar med dig och om jag lär känna dig, så vill jag bara känna dig. den du är. och med mig är det som det sägs; what you see is what you get.

det kan ta ett tag att lära känna mig, jag kan vara lite svår i början, men oj, när du gör det, så kan jag lova (och jag har referenser) att jag är helt underbar...

so try. to get to know me..

and keep on coming back.. it workes..



 

jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0