early mornin'...

...knäckemacka av nyttigaste slag med avokade på, polarmacka, inte så nyttigt jag vet, med creme cheese och röd paprika. till dricka har vi brämhults apelsinjuice och bredvid, mannen i mitt liv med äcklig messmörsmacka. är så jävla trött dessa tidiga mornar att jag aldrig hinner käka frukost hemma. så nu gör jag det på jobbet. funkar ju också iofs. najs.
kom på en sak; våra allas kära, små och snygga kändistvillingar fyller 21 år idag. så nu får de äntligen dricka alkohol helt å hållet lagligt. haha som att dom brytt dig tidigare... tänk att de bara är 12 dagar äldre än mig och såååå sjukt rika.. fi fan. tänkte bara önska dom grattis och säga god morgon. men vi ses senare i eftermiddag.. såklart... püss...


olsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0