fredag.

fredag, fredag, fredag. blir man gladare än när det är fredag. jag vaknade imorse direkt av väckarklockan 05.45 och gick upp fem minuter senare (vaknade lite grann till tv-shop) och tog en 20 min dusch.. ah... tvättade håret, rakade benen och bara njöt...sen väcka mannen, tar typ 7 år.. göra iordning frukost, rallarhalvor med ost å paprika. köpte med en brämhultsjuice - jordgubb lime - mmmm... tog på mig min nya gråa hoodie och sen gick vi till bussen.. och nu sitter man här och vet att snart, snart är det helg.. yeay.. å jag ska gå tidigare idag, för att fylla i tatueringen (är fan nervös, vet inte varför men haha.. det ska bli kul...), så jag har bara ca 6 tim kvar till helg.. hihi.. nåväl, ska sätta igång att jobba nu så tiden går snabbt.
måste dock lägga till; vad fan var det för fel på himlen igår, blev storm och blåste som in i helvete.. tycker vi inte om... lite fläktningar e nice men sen räcker det, blåser ju fan iväg..
hörs då kvinnor och pojkar..


vind.

Kommentarer
Postat av: jaanet

världens sämsta fredag.. i morgon åker jag 35 mil bort från sambon för att sommarjobba hela sommaren :(

2007-06-15 @ 08:23:27
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Veronika

Kikar in i din blogg litegrann! :) Åh, har du tatuerat dig! Vad och vart?

2007-06-15 @ 09:34:58
URL: http://torie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0