freedom..

jag har varit ledig nu sen torsdag kl.15. eller ja, nu sitter jag ju på jobbet iochförsej men inte sedan dess. så jag har mycket att berätta....
dock för att inte tråka ut er så har jag med fler bilder och färre text..
here we go..
torsdag em; tåg till sthlm, raka vägen till skärgården, åt god mat, drack lite vin, träffade plastsvärmor och plastsvärmormor m fl. nice. tog kvällspromenad till vad som hette idalen där var det riktigt mysigt, dock mörk...

fredag - midsommarafton.
byggde blomsterkrans, åt god lunch, drack lite gott bl a baileys och hade trevligt trots halvtaskigt väder.
 jag och älskade mannen i fin skjorta... jag 
 Larsåkes plastmor, eva och plastbror, oscar..  
      
hela gänget (utom oscar..) i vackra kransen...
 jag och svärfar vid lunchbordet...
fest på fredagkväll, soft med bakispizza på lördag och sol och tåg hem på söndag...
 hehe...
sen på måndagen var jag ledig för då firade jag min 21-årsdag. japp, den 25 juni fyllde jag år.. skoj värre.. fixade och donade till mitt kalas, hade 3 ronder ätbart och fick massa paket, alla var allmänt nöjda.. =) speciellt jag...
 3G, mormor, mamma, jag...
av min älskade man fick jag en hel dag av mys. han hade tagit ledigt dagen efter min födelsedag åt oss båda och jag fick välja vad vi skulle göra, äta osv. och på morgonen kl.10 så hade jag tid bokat på spa-huset där jag fick 45 min ansiktsbehandling och efter det 60 min helkroppsmassage.. yes.. snacka om att känna mig.. köpte lite produkter av märket exuviance och hade en allmänt mysig och avslappnad dag.. =) så nöjd..
här sätter lars upp en väggljusstake som jag fått, är han inte het med borr? jooo...

ok människor.. nu måste jag jobba asså.. men här fick ni lite update tills nästa gång vi hörs..hoppas ni mår lika bra som jag och att alla får vara lika kära som jag är i min älskade man..
har känt så'n frihet när jag nu varit ledig i 5 dagar irad.. men men, tillbaka till hell..
stay cool...

21.

Kommentarer
Postat av: Maja

hej! :) eller hur, janice är nästan min idol haha ;) va kul att du gillar min blogg, är lite seg med att uppdatera och sånt men kul att NÅN läser haha! Gillar din också! Ja, det blir lite mycket mode mode överallt.. det är kul det också, men det blir för mycket ibland :) Jag diggar midsommarkransen...gillar när det inte ser sådär symmetriskt perfekt ut..blomkransar på midsommar ska se ut sådär :D

2007-06-27 @ 17:49:34
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Maja

va duktigt :) Ja vi gjorde var sin, på begränsat antal blommor :) Min blev lite gles haha, men what the hell :)
jag är blond naturligt, guldblond...mellanblont kan man säg.. men det är färgat ljusare, gjorde det för massa år sen :) Numera färgar jag bara precis utväxten (när jag orkar) haha. det är ju det som är lite jobbigt som du säger.. men jag gör det inte så ofta.. jag har ju inte mörkt egentligen så det ser inte katastofalt ut iaf :)

2007-06-27 @ 18:17:21
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Sarah

hejsan!
tack först och främst!
jag har ju en länk på min sida till en brittisk sida där du kan köpa dermalogica grejer(sök i bloggen för jag minns inte exakt namn, men beatuflacsh.. nått)och JA du spar massor på de motför att shoppa i butik här i sverige. börja med att gå in på www.dermalogica.se och hitta de du vill ha.. sen www.valuta.se där du omvandlar från kronor till pund. 3.99 kostar frakten och de är ca 50kr. jag har shoppat hos dom flera gånger och jag har aldrig blivit besviken. lycka till!!
och du, vi har de toppen.. tyvärr regnar de idag:-(

2007-06-28 @ 14:47:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sarah

och du får betala ca en 1000-lapp för de där.. och jag kan rekomendera ögonkrämen.. som tex kostar 500 i butik, 300 hos dom..

2007-06-28 @ 14:49:40
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0