L + L

god morgon.
inte.
är sååå trött.
sitter med ett glas ekologisk, kravmärkt apelsinjuice.
mmmm.
igår var en underbar men extremt stressig dag.
mannen slutade 17 å smög runt på stan tills jag kom hem strax efter 19.
åt god mat på rio (lokal pizzeria, fi fan vilka bönder & slashasar vi är..) jag käka fläskfilé (ska sluta med kött nu fan...) och mannen grekisk pizza. allt var gott, vädret var varmt och här kommer det fina; vi var på restaurang i myskläder. kan det bli bättre?
näh.
jo.
hemma igen skickar jag ut mannen i vackra ariaparken med en folköl och en bok för att fixa iordning hans present. men när jag sedan ringer in honom så säger han åt mig att komma ut för han har sin present med sig till parken.
ett fint, lagom bling, lagom litet silverkors med kedja. vackert. har det på mig nu, och det är perfekt.

sen säger han att han har en överraskning också. jag klagar jämt på att han inte är romantisk, så han har han gjort ett försök till romantiskt säger han.
han säger; titta på trädet hela tiden och gå ett varv runt det.
ok.
på andra sidan stammen, i ungefär min höjd har han holkat ur, grävt och fixat ett hjärta i trädet. där det står
L + L.
ni vet, som i robin hood.
wow.
kan ni tänka er?
kolla här...

så fint. gick ett beundrande varv till och sen in.
jag är så glad att han är min och att han älskar mig så.
jag älskar honom så.

nåväl, idag efter jobbet bär det iväg till stockholms skärgård. nice. sen till södertälje över helgen (lars är ju därifrån..) så det kan bli svårt att hålla bloggen vid liv, får återförenas med en massa bilder och storys på tisdag. för på måndag är jag ledig då jag fyller 21 år och ska fixa med kalas. =)

bra, då vet ni. ha en underbar midsommar allihop. ät massor, lev väl och kom ihåg, skratta...
and keep coming back.. it workes..
gotta blaze.

hjärta.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Löftet har liksom stagnerat en aning, haha. Ledsen, men ska träffa honom igen om två veckor, typ. Får se om det blir läge då.
Med dig verkar det ju vara bra, vilket är bra. :)
Ta hand om dig - och Er!
MVH

2007-06-25 @ 22:38:54
URL: http://oskarg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0