manic monday...

oj vilken dag... måste lära upp ny person då jag ska på semester snart och det är bara jag som kan göra det jag gör.. och sen blev det typ dubbelt arbete och fick stressa som fan.. men nu är jag färdig tack vare hjälp av snälla grannar på arbetet. ska upp på stan och "uträtta ärenden" aka köpa gåva till mannen, på onsdag firar vi ju 1 år så nå'tt litet måste jag ju köpa för att visa min uppskattning. han har trots allt stått ut med mig jävligt länge..
helgen var bra. stor firmafest på fredagen.. parkhäng i solen på lördagen med skräpmat och senare pirates 2. vaknade tidigt på söndagen pigg och fräsh och var på konsum innan 10.00. har nu upptäckt att änglmarks ost är mmmm. dåligt att det inte är högpastöriserad mjölk i bara.. men intolerant som jag är så får jag ta en lactrase. helt ok det också.
söndag kväll såg vi pirates 3 på bio. mycket bra. mycket bra.
sen blev det manic monday helt plötsligt. "I wish it was sunday..."
är väldigt stressad faktiskt, kanske märks, bara babblar genom hela helgen men ska faktiskt försöka lägga upp en bild för första gången.. det ni...

här är jag på jobbet med min färdigskuggade tattoo. hittade ingen beforepicture men jag är verkligen jättenöjd med resultatet.  vet inte riktigt vad jag gör för fiskmun (som min man kallade det) men jag ser ganska lost ut va? hehe... nåväl.. här nedan ser ni "the perfect couple", jag och han, min underbara älskling och hans bästaste modjiff, larsåke och linnea....



nä jag måste avsluta.. yes, I'm afraid so.. men jag ska se till att få mer tid över imorrn och ska försöka lägga in fler bilder... och kanske lite mer information om självaste mig så att ni vet vem jag är och var modjiff kommer ifrån.. =)
awesome folks, now remember; stay awesome... peace.


out.

Kommentarer
Postat av: Maja

du passade skitbra i den tatueringen, gillar den :) lite ovanlig sådär..

2007-06-27 @ 17:51:50
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0