more alive...

tisdag utan betty och desperate. so sad. vad har jag nu att se fram emot.. jo ett hmpaket som väntar på ica längbro torg. hittade asnajsa reagrejer förra veckan på onlineshoppingen. brukar vara skit men blev positivt överraskad. men nästa tisdag då.... suck.. får vänta med spänning till hösten. imorrn är det dock dubbelavsnitt, start 20.00 och säsongsavslutning, snyft igen, av lost. yeay och no.
jag har känt mig ganska glad senaste tiden. sur också men jag är så van att gå runt å vara pissed off hela dagarna på mitt sugjobb så jag är riktigt chockad över hur jolly jag varit. nice tycker jag. känner att det beror på solen, hopp för framtiden, nya kontakter både på webben och i verkliga livet och kanske allmänt att jag växt som människa och kan släppa vissa saker som gör mig irriterad. jag känner livet i mig. som madicken säger. hoppas att det håller i sig bara..
i slutet på veckan händer lite roliga grejer. på torsdag ska jag hänga lite stan med mor, syster och lillebror (som äckel-godis-försäljaren från marknaden trodde var min son...hm...). då ska jag försöka hitta lite saker som jag önskar mig i födelsedagspresent, det är inte helt tråkigt det inte... =)
och sen en annan sak, för ett år sedan gjorde jag min tredje tatuering, den på armen ni vet (hehe, inte.. ) och har planerat ett återbesök för skuggning sedan dess. nu äntligen inser jag att jag måste göra det då jag inte är helt nöjd med hur mitt konstverk ser ut. hör runt lite och får reda på att min tauterare är uppbokad till november. yippie-ki-yeay då. not. gör ett försök iaf och ringer honom och guess what, han kan klämma in mig på fredag kl. tre. yeees. kardan. så då blir det skuggning gott folk. så att älvan ser mer levande ut.
efter det är det är firmafest. igen. dock så förra gången var det för just mitt arbetsområde och nu är det för alla på hela jävla företaget så det ska bli riktigt lattjo faktiskt. rock.
från det ena till nå'tt annat.
note to self; styr upp ekonomi och strunta i far. (pappor kan ibland vara jobbiga och tro att dom kan och vet allt då de inte gör det. det tycker inte jag är så roligt...)
vet ni förresten, jag ska flytta till island och jobba i ett växthus, jag behöver bra fysik, uthållighet och det krävs att jag är noggrann. perfekt, när kan jag börja. hehe, näh.. kanske inte..
till nå'tt annat igen; nå'n som har ett boktips till mig.... har precis läst ut en så'n bra bok, grät till och med i slutet så nu krävs det att jag läser något bra annars, om jag känner mig rätt så kommer jag att tröttna. så please my friends, ge mig lite tips, ge mig många tips, jag har fan hela sommren framför mig i ariaparken. hur ska det se ut om jag inte har en bok... går junte... okej men hörrni, le och skratta, var glada att vi finns, slapp hitler och kan köpa makrill på tub (blä by the way, much better i originalburkarna, älskar fan makrill) så att det inte stänker så fördärvat eller hur det nu va... hehe... stay true..

älva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0