oh boy...

..vilket vackert väder.. solen skiner idag.. o'boy med laktosfri mjölk. kardan för en kväll på uteserveringen med en bärs och en cigg i handen. yeay för att vara i solen hela dagen imorrn och bara njuta av denna "extrahelg" vi får här pga vårt vackra lands egna dag. jag vill leva jag vill dö i norden. och alldeles precis, i sverige. våga älska sverige som nå'n sa för många år sedan.
jag har förresten en sak att lägga till på min sommarplanering, jag vill åka till ett spa. var på selma lagerlöf's i höstas och det var helt underbart. men nu vill jag prova igen nå'n annan stans och njuta av lyxen ordentligt. träna, sola, bada, få behandlingar, äta god mat, bo på hotell, dricka drinkar, ja, ni vet. ahhh... *drömmer mig bort*
nu slutar jag snart och vill inget hellre än att åka härifrån.. äckliga arbete fullt av äckel.. på tal om mitt jobb så ringde en gammal vän idag. blev mycket förvånad och gladare än jag trott. kort samtal men oj vad man kan sakna folk alltså... och hur de fastnar hos en... men det är nog lika bra som dåligt antar jag...
anywho, blir ingen lång saga här utan bara lite check in. är ju ledig imorrn så då blire nog inge bloggande. håller på att styra laptop nu iaf så att snart kan jag skriva jääämt.. kul för er va? vilka ni nu än är.. ni är inte så många men ni tar er.. so keep it up and stay real.


boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0