sex, kärlek & porr...

.. mycket att stå i ibland... när det gäller just sex, kärlek och porr så fins det mycket att prata om och många definitioner. en arbetsvän sitter just nu och skummar igenom 600 pickuplines. han nämnde några och dom sög, hårt. jag säger att något som alltid uppskattas, oavsett tid på dygnet är en skön nack/ryggmassage. en relativt oskyldig en. det tror jag för två människor av motsatta könet närmare varandra.
när det gäller kärlek så frågade vi en kille som gick förbi vårat extremt obefintliga kontor vad hemligheten är, hemligheten till ett långt och lyckligt förhållande.. han sa sex. dock när vi snackade vidare om saken så kom vi fram till följande; när du sitter på jobbet, går på fest/krogen, trallar runt på stan etc och ser snygga människor som du känner är heta så är det viktigaste att du ärligt kan tänka; jag vill (ändå) aldrig vara med någon annan i hela världen än just min älskling... det är då man vet att man älskar varandra, no matter what. sen tror jag att det är mycket som spelar in i  ett förhållande, obviesly. men det viktigaste för mig tror jag är; vänskap, min man är min allra bästa kompis, tillit, you have to be able to depend on your man, sex, det bara är så, det är en av de viktigaste sakerna, iallfall intimitet. sen går ju min filosofi så här; så länge det "braiga" överväger det dåliga så stanna, annars dra och börja om på nytt. men det där kan man bara känna själv. sen måste man kunna "bråka bra" tillsammans också. ja det finns tusen och inga saker som gör ett förhållande bra. huvudsaken att man är lycklig och vet ni, med min man är jag lyckligast i världen....
sex är tricky, det är liksom inget man föds med att vara bra på och många par ger upp för tidigt på varandra. tror att det ska bli bättre då de i själva fallet måste arbeta på det, tillsammans. sex blir verkligen som bäst när man uppnår comfort med varandra. när man kan slappna av, vara sig själv och mixa och trixa fritt. =) då är det bara att rocka. men bästa tipset jag kan ge är fakstiskt att lära känna varandra och jobba på saken. ha sex ofta och testa olika grejer. för att komma in lite på porr så skickade jag nyss ett relativt barnförbjudet mms till min pojkvän på jobbet. hehe... han var brunstig så jag var tvungen att ge honom något... porr är typ lika bra som sex. porr är väl typ, sextalk, slick i örat, porrfilm (uppenbarligen), mms med 18-årsgräns och kanske lite leksaker för de som uppskattar det. men man måste balansera så att det blir fifty-fifty porr å sex i förhållandet. ibland kanske man bara vill ha lite myssex å då kan man spejsa upp det lite nästa gång och porra till. fattar ni?
jag tycker iaf att sex, kärlek och porr är några av de bästa sakerna i hela hela världen... håller du med mig? så gott folk, ut i världen and keep on having sex (though use protection if you don't like to scratch yourself in private places...)... stay horny...

pilsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0