sommaren...

...jag tror bestämt att den är på g. lördagen var riktigt bra. började med att sova ut och äta en riktigt god frukost ( grovt bröd från bagar'n, ost, stekt ägg, juice och lite yoghurt ). sen ut i solen för lite parkhäng med man och vän. tackar gud för aria. sen gjorde vi oss fina och åkte bussen hela 20 min för att sedan anlända till hästhagen där alla redan var samlade. stor estrellafilt, heineken, prince gold's och varm, skön sol. sen brännbol, grillning och lite fyllesnack. hemmåt för förfest med kanske en femteldel av folket som var i hagen, lyssnade på klassiska låtar som victoria med magnus uggla och electric med leila k. haha. dansade, kedjerökte och hade skitroligt. utåt, bk, hemmåt. trött.
söndag bestod av extremt parkhäng igen med äckliga red bullkopian burn, asgod pizza (bästa bakfyllematen, säg inte emot mig...) och en god bok. mycket god bok. läste säkert 200 sidor bara på de timmarna vi låg där. just nu håller jag på med min vän leonard av james frey. läs den gott folk men börja då med tusen små bitar av samma författare. självbiografier och sååå bra. gud. sen blev det lite offentligt hrm hrm i parken också det var nog det bästa på dagen. var duktiga och tvättade på kvällen, lagade kyckligköttbullar med mos och kröp ner i nybäddad säng. skööönt.
idag är vädret minst lika vajert, det är därför jag tror att sommaren är på väg, eftersom när det tidigare varit så här varmt och skönt så har det bara varat en dag eller två sen har det blivit regn igen. men nu får vi hoppas på det bästa och inte döda för många spindlar.
ledig onsdag, kardan!!! tandläkaren på fredag, fi fan. sen kommer söta kusinerna och hälsar på från vackra lindesberg i helgen också. yeay. men nu är jag on duty så det är bara att bita ihop och rocka. stay in the sun folks.


sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0