splittrad...

.. är jag.. vet aldrig nå'tt känns det som. senaste 8 åren har jag färgat mitt hår blont på våren och brunt på hösten varje år. som att jag aldrig kan bestämma mig. dock så var jag blond i vintras och nu är jag brunett så jag vänder väl lite på det hela men känner på mig att jag lätt kommer färga ljust igen inom snar framtid. och jag kan aldrig bestämma mig om jag ska ha långt eller om jag ska köra "till axlarna långt" och samma visa gäller om jag ska fortsätta permanenta eller inte då mitt hår är spikrakt (med iofs lite självfall) naturligt. jag kan inte bestämma om jag ska ha tajta jeans eller pösiga, långa tröjor eller lagom korta. skinnjacka eller inte. jeansjacka till sommaren nu kanske. svart eller inte. ska jag satsa på mer färg. ska jag sluta på mitt jobb. ska jag börja plugga. ena stunden vet jag vad jag vill bli, andra inte. flytta till en annan stad kanske. finns gud. nej. jo. kanske. vill jag ha barn tidigt eller aldrig eller om kanske 10 år. vill jag ens gifta mig.... bla bla bla.. vet att vissa saker inte behöver oroas över nu men jag tänker så jävla mycket. för mycket. hela hela tiden. och jag vill ibland bara sluta tänka all together. you know? som männen. jag frågar min man ibland, vad tänker du på. inget säger han. vadå inget. nått tänker man ju på. eller hur. jaja skit samma i allt det där. jag ska köpa en bok som heter "kvinnor som tänker för mycket" (kostar bara 39:- på cdon.com) och bota mig själv till att bli lite lite mer normal. kom på häromdagen att ni har ju egentligen ingen aning om vem jag är, vad jag gör, hur jag ser ut eller nå'tt. ska avslöja för er nå'n dag. kan ju börja med att ge er ett smakprov; jag är 1,90 väger 40 kg och är från finland. haha. inget illa mot aslånga och extremsmala finskor men hahahhahahahahahahahahah. tänk er bara. en brud på 1,90, smal som en sticka och pratar som mumintrollet. hahaha. vad roligt jag har här för mig själv på eftermiddagen på jobbet helt utan arbetsuppgifter (sitter bara å surfar).  no fun at all ( dom är skit bra btw ). vill åka hem och rensa garderoben i parken. (ja, jag gör allt i min älskade ariapark) fast vet ni hur sorgligt det är, när jag rensar min garederob så kommer de kläder jag slänger bort kunna klä en hel by nå'nstan's där det är kallt och jag klagar över att jag inte har några kläder... fi fan för mig. nåväl.. får skärpa mig när jag har tid och råd.. gud vad jag behöver ett mer välbetalt jobb. jaja, ska sluta snacka skit här nu så att ni orkar med mig i fortsättningen. snart kommer bilder och mer info, jag lovar. önska topics också. up for anything (typ).
great. keep it real mates and keep coming back. it workes.


hojjkalojkka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0