stress me up...

det är faktiskt kul att vara stressad ibland. inte för ofta för jag kan gissa att det resluterar i att man går in i väggen och blir utbränd men ibland så där kan det vara kul att testa sig själv, se hur mycket man hinner med och hur duktigt man egentligen kan vara. idag har det varit mycket, men kommer samtidigt inte ens ihåg när jag skrattade så mycket på jobbet sist... måste ha varit runt -93 eller nått.. najs..
hittade skitbra present till min man igår.. gick på jakt och hittade rätt på en gång.. sån't gillar vi, och imorrn på den efterlängtade ettårsdagen så ska vi ha mys-pys med kärlekspresenter och god middag.
tänkte att ni ska få se en bild på eftertraktade och omtalade ariaparken. mitt andra hem. den bästaste parken..
Här är den, full av folk då det är en asvarm och bra sommardag. vi sitter högst upp i parken och kollar ner på alla. vi sitter vid klippan och vid det stora trädet. vi sitter på våran plats. =)
känner dock att jag är redo att flytta. i princip var som helst. vill bara iväg faktiskt. är så trött på allt och alla även fast jag älskar örebro. vackra örebro. och vackra park. har nå'n av er varit här? nå'n av er som bor här? let me now..
'till next time...

aria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0