ugly, desperate å lost...

kul å vara det kanske? nja.. tror inte det alltså.. fast jag syftar mest på tvprogrammen. ugly betty, desperate housewifes och lost som har slutat gå nu.. åh. lost kommer inte förrän om typ ett år, va fan..men jag vet ju att om man inte hade en tv så skulle man ju efter ett litet tag inte sakna den. innan jag och min man flyttade ihop så hade han bara en suddig tv4 i hans lägenhet. (eftersom att det analoga nätet redan släckts och han hade ju ingen digitalbox) men det gick. vi gjorde annat. läste, prata, hade ny-förälskade-sex, rökte vattenpipa, kolla film på hans dator, gick sommarpromenader, hade picknick på hans stora matta, tog långa duschar etc... det finns mycket man kan göra om man låter bli att glo på burken jämt.. känns som att jag får ångest när jag bara tittar på tv hela tiden. visst jag ääääälskar film å serier, don't get me wrong men håll med, iband känns det som att man borde gå ut och leva själv liksom.. eller, håller ni inte med? jag vet inte men jag känner att livet kommer att gå så fort och att jag inte riktigt vet vad jag vill göra. fast å andra sidan så vet jag massor av grejer som jag vill göra men när jag tänker på allt det så blir jag bara stressad och orolig över att jag inte ska hinna med allt och hur jag ska kunna förverkliga allt. fan, det är mycket. men jag säger som jag alltid har sagt; det blir vad man gör det till. eller ja, det blir vad man kan göra det till för att inte vara så otroligt posivitv. hehe.
idag efter jobbet ska jag möta mor på stan, som sagt, för att kolla presenter till kärastes jag som fyller snart, kanske styra en gåva till larsiler (min man) som har stått ut med mig i ett helt år på onsdag nästa vecka (kan inte fatta att det gått ett helt år...aj lajvo..)... sen är svärfar i staden och ska ta med oss på öl så det blir najs.
är så jäkla hungrig bara , vet inte vad jag ska stoppa i mig.
sen imorrn ska jag äntligen äntligen få skugga min tattoo. hihi. längtar faktiskt. är så solt över att jag, jag fick en tid så snabbt. alla andra har minsann fått vänta till oktober fan. nice. sen blir det firmafest som faktiskt, nu när jag fått veta lite mer om vad som händer, ska bli skitkul. yeay.
ska gå å ta en klunk yoghurt nu, men dofilus, högpastöriserad mjölk (är laktosintolerant), blåbär och en massa andra duktiga och superbra bakterier.... mmmmm...
sen kan jag ju erkänna att jag faktiskt känner mig lite ugly, desperate och lost just nu.. men det går väl över så fort stressen från jobbet släpper.. inte för att jag göra så jääävla mycket.. haha... jag ska fan inte klaga alltså, för några månader sen kunde jag inte ens ta rast eller lunch... så it's all good I guess... keep on smiling mina vänner... och återkoppla gärna.. tack å hej...


lev.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha kul att du gjorde testet, jag blev också lite chokad haha :)
tack tack! ska kika runt lite på din blogg nu :)

2007-06-14 @ 17:20:12
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0