allmänt apatisk...

jag sitter på jobbet. allmänt trött. har ont i magen och vill åka hem och lägga mig. vill krypa ner i soffan med en filt, en kopp te och en knäckis. vill kolla på lost och få nya förhoppningar inför morgondagen som jag faktiskt ska börja med en powerwalk.
vill att det ska bli sommar men helst inte för varmt, det är så jobbigt och åka på husbils semester i min husbil som jag inte har än men absolut planerar att skaffa. vill träna hela tiden så att jag kan komma i form igen. skiter egentligen i bikinisäsongen ( även fast enligt veckorevyn 47% av alla kvinnor inte är så pigga på att kliva i en bikini ), det är mest för att jag vill känna mig pigg å fräsh men också för att få bort den lilla putmagen som dykt upp på senare tid. hm. känner att jag vill ha semester och göra allt från att åka tåg till arboga och leta på mitt lilla blom-land som jag skapade som 8-åring när min mormor bodde där, till att ta en sista minutenresa till bulgarien och bara leva lyx på deras billiga priser. vill åka en massa tåg och stanna på platser jag egentligen inte alls tänkt åka till och bara göra ingenting alls. vill upptäcka, fantisera, leva, lära mig att uppskatta och lära mig att lära känna. mig själv och andra människor. vill egentligen bara "spara mitt hår ner till rumpan, gå omkring i sarong, bosätta mig i en hydda vid söderhavet, skaffa en massa söta ungar och bara odla en massa avokados med min underbara man som ska jobba som livsnjutare eller fritidsforskare". vill åka till danmark och äta röd korv och åka berg och dalbana på tivolit tivoli. vill hälsa på dennis och david i malmö. vill åka och ha ocean view på det där stället där han brukade hänga med sina buddies. vill ha en ny almenacka så att jag kan planera mitt hektiska liv lite bättre. vill egentligen inte ha nå'n annans liv för mitt är inte så hektiskt faktiskt, bara inte som jag vill ha det heller.  
jag vill bara, inte vara så allmänt apatisk.....


glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0