länkade önskningar...

jag vill flytta.. jag vill bo i en liten stuga ute i skogen. sen skulle det inte göra något om det fanns ett litet centrum gångavstånd från skogen men det är egentligen inte viktigt. jag vill verkligen det men det är ju så jävla bekvämt att bo i lägenhet. allt ingår fan i den lilla låga hyran man har. plus att just min iaf ligger asnära staden. det är skönt faktiskt.
men tänk er, ett litet torp vid en vacker sjö med en brygga å så. och sen kan man skaffa en liten hund som kan springa omkring och vara söt. och sen kan man sätta upp en hängmatta och bygga en gunga. sen kan man ha en bastu och bada isbad på vintern och lära sig att fiska och skaffa en liten liten båt. (sen kan man vinna på lotto och bli miljardär och sen kan man helt plötsligt över en natt bli lika snygg som jessica alba). nej men man kan faktiskt byta livsstil. vilket jag vill och är i sån't stort behov av. bara börja om nå'n stans och vara vem man vill. ta med mig min underbara man och leva som förr. som i lilla huset på prärien. snälla nå'n, ge mig ett torp. jag vill ha ett litet torp där jag kan odla blommor och potatis och leva lycklig i alla mina dagar.... 

                                                                                                                                                                   awesome.                            
                                                                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: palle

Jag vill göra exakt samma sak... :)

2007-06-08 @ 19:01:00
URL: http://elendil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0