a change maybe..

oj då, har inte skrivit sen fredags..
å då var det inte så mycket..
men å andra sidan så är det inte så många andra som har uppdaterat heller.. =)

i fredags chillade jag, larsi å maja hemma hos oss..
drack lite bärs..
sen drog vi på en hemma-fest i närheten..
lite väl hetsigt vare..
men det var en kul kväll faktiskt..

(tur att inte maja läser min blogg..
hon skulle nog döda mig för att jag lagt upp den här bilden.. hehe)
jaja på lördagen åkte lars iväg på en jobbgrej..
typ paintball å middag..
jag skippade det å köpte vinterjacka (vet ej om jag ska behålla, ni får se sen)
och drog till mamma för att få hem köksgardiner..
(har inte fixat det än å har bott här i 1,5 år...)
sen städade jag å fixade..
myste för mig själv.. asnice.. =)
sen kom folk..
min kära bästa vän emelie som bott i london nu i ett par år var hemma å hälsade på..
så jag var jätteglad.. =) I've missed her...
ja å sen blev det fest för hela slanten..
skittrevligt var det...
här kommer pics;
   
   
   
vilt värre.. =)
men jag känner att jag måste skärpa till mig..
eller nja, fel ord kanske..
make a change...
hatar att bli ens liiite bakis å ja, mår alltid som bäst helt nykter
även om det är nice att bli lite slirig..
å samma gäller cigg..
borde lägga ner..
jaja, blev ett långt inlägg..
nu blire en skööön dusch..
kram på er..


helgen.

Kommentarer
Postat av: Julia

owey va söt du är då! spec på det där kortet på dej ensam :D ba sööt rakt igenom. och va lika ni var du och dom två andra brudarna där, alla med likadan ögonfärg o hårfärg lixom 8) hihi. ha de bäst!

2007-11-19 @ 00:55:41
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0