fel fanta igen..

ja, jag får helt enkelt ta tillbaka liiite av min deathwish mot jede..
för jag fick tillbaka en guldpeng som deras automat tog av mig förra veckan..
men asså dom vet om sina problem och ändå gör dom inget åt det..
det kallar jag dåligt..
usch, trycker jag på fanta-knappen..
ja, då får jag fanta exotic thrill..
å den är skitäcklig.. tycker jag..
en så'n här sak kan faktiskt göra en mycket besviken och arg..
jag jobbar å sliter hela dagarna å tänker..
ååh, suck, nu är 4 h kvar tills jag får går hem..
då ska jag unna mig en dricka för att göra resten av dagen lättare..
å så får jag inte vad jag har betalat för..
då blir jag sur..
så neeej, jag kommer inte önska jede en god jul..
inte som det är nu iaf..

vi får alla be om ett julmirakel..
så de kanske skärper sig i tid innan tomten kommer..

fanta.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, amen jag förstår dej. sjukt störande när saker inte fungerar. spec när man betalar o får fel grej :| wah

2007-11-28 @ 16:18:21
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0