I'm playing housewife..

ja, jag ääälskar att leka hemmafruga..
synd att jag absolut inte kan laga mat dock.. =)
men städa å ta hand om min man, det kan jag...
idag har jag hämtat h&m å en router som kommit på posten..
å typ storhandlat lite..
sen har jag bakat.. det ni..
sen har jag slagit in julklappar..
(ja jag är igång redan)
å ja, ätit kvällsis.. =)
bilder;
 
thaisoppa med kyckling å grönsaker, bröd m ost å iiiisvatten... =)
  
  
lillasyster har sytt förklädet...
(det är jag som är nea.. hehe)
asgoda muffins blev det.. =)
å så pakethörnan;

so far anyway.. =)
snabbt inlägg men ja, jag är uppe i varv..
måste coola ner..
hope you're good..


fru.

Kommentarer
Postat av: Daniela

hihi jag har med bakat muffins idag. Gigantiska amerikanska chokladmuffins med en liten dumle bit i. MUMMS!!!
Fan jag har inte köpt en enda julklapp än :/

Kramar!

2007-11-22 @ 22:44:58
URL: http://neliz.se
Postat av: Julia

haha fyfan va gullig du är! jag älskar att baka, jobbigt att städa efteråt dock :p jag blev sugen på muffins nu, ska lätt fixa imorrn ;)

2007-11-23 @ 01:12:11
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0