I've lost the gnist...

ja, hörrni, det har jag faktiskt..
å inte över natten liksom utan rent allmänt..
jag ska berätta en sak,
i mitten på augusti så var jag inne i en massa olika affärer å letade efter en typ anti-rynkcreme till min pappa som då fyllde 46 år...
gick in på body shop och fick höra av en tant (ja, en tant) lite halvtjurigt;
'det finns inget som heter anti-rynkcreme.. näh du lilla flicka det finns cremer som gör att huden sväller upp och det ser ut som att rynkorna förvinner.. men nej inga anti-rynkcremer, du får se till att le en massa istället...'
bitch va hon..
men ja hon har ju rätt... rynkorna blir ju 'finast' på så sätt...
om man har skrattat mycket i livet..
å hennes röst hörs i mitt huvud..
å sen kommer rösten som säger;
'du kommer bli skitfult rynkig, du ler ju aldrig..'
för ja, jag har tappat min gnista... =(

här kommer lite iaf lite bilder för att pigga upp mig själv...
  
hoppas ni har lite gnista denna hemska onsdag.. =)


spark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0