jag är klockren..

ja, jag är det..
nu ska ni få höra..
till och med jag har haft tur..

jag köpte ju en jacka på h&m för typ 1-2 veckor sen..
den helgen fick man 100:- för varje 500:- man handlade för..
jag fick 100:- i presentkort då eftersom att jackan kostade 700:-
i söndags lämnade jag tillbaka jackan..
(mest pga att jag inte var helt säker på den...)
och tro det eller ej, men jag fick behålla presentkortet på 100:-
det innebär att jag tjänade 100:- på att köpa den och lämna tillbaka sen..
hahaha..
sen idag, går jag in på hm.com och hittar samma jacka, i min stl på rea..
endast 398:- wooow... så värt.. lätt tänkte jag..
sen styrde jag en skitfin lång kofta också för 298:- (ordinarie 498:-)
och sen fixade jag rabatt, 150:-
så totalt blev det 585:- (frakt också)
det innebär att jag har sparat en jäävla massa pengar..
å fått great stuff..
(och jag har fortfarande kvar presentkortet på 100:-)
kardan!!!
check;
   
fattar ni vilka bra affärer jag har gjort?? =)
fina grejer också va? =)
(kommer nog ta bort den svarta rosetten på koftan dock...)
okey, nu blire jobba...
imorrn; fredag å helg..
wooohoo..

smart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om dåligt planerat av affären som du köpte jacken i :) Borde köpt en hel bunt med jackor och lämnat tillbaka alla.

2007-11-29 @ 19:23:18
URL: http://www.orebroelite.se
Postat av: Linnéa

hahaha, jag vet!!! =)

2007-11-29 @ 19:59:12
URL: http://modjiff.blogg.se
Postat av: Sarah

Ja det var bra affärer de=) jackan speciellt! haha..
sånt känns såå bra när man gör!

ang reklamen så ja, den träffar verkligen rakt in!! Man vill göra allt, men allt man kan göra är att skänka pengar.. och de ska jag göra!
sen hoppas jag ju på min resa, och de är ju ingen charter.. hoppas den blir av och jag kan få ta del av världen som den är.

Kram och go´natt

2007-11-29 @ 23:36:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Karin

hum kanske väntar då:)

2007-11-30 @ 09:42:20
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0