list-tokig..

japp det är jag..
å jag erkänner, jag älskar att göra listor..
av alla slag.. =)
har precis kollat på lost and delirious
(wierd men bra)
ätit frukost och ja, skrivit en lista för dagen.. =)
här är lite pics, inkl. todays överdel...

när det snöade 'härommorgonen'..
 
yes, jag idag.. blir svarta fornarinajeans sen..
istället för gråa mjukisar.. =)

grov limpa med ost å creme cheese m kalkon..
honungsté i min andra prinesskopp.. =)
å så boken med listan i som jag skrivit med min rosa ludd-penna..
haha, shit nörd-varning för tredje  gången den här veckan.. ;)
oh well, ska skriv ner min lista nu också..
för er som vill veta vad det står på den...;

* systemet - becks, budweiser m,m
* h&m - jackor, bruna jeans, hårband, tajts, ansiktsmasker, fuktgivande dovetvål (blir så jääävla torr nu på vintern...shit det är verkligen vinter nu va?....)
* nilsson - vinterskor - linnea
* we, carlings m,m - jeans - larsåke
* clas ohlsson - rakhyvlar (billigast där..) å batterier..

sen tillkommer det alltid saker när man väl är på stan..
yeye, hope you're okey...


 

vinter.


Kommentarer
Postat av: Karin

bara kul:) på topshop men det var snart två år sedan nu!

2007-11-09 @ 19:01:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Maja

Snoddas kallas även mockarutor:
http://www.recepten.se/images/recept/1/190/mockarutor.jpg
så sjukt goda :D står och svalnar nu... vattnas riktigt i munnen. men vi ska äta tacos först.. fast helst hade jag endast ätit kakan ;)
jaa H&M är farligt farligt!

2007-11-09 @ 20:20:51
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0