liten indisk 'oss'-dag...

hihi, kom ju på det förut att idag är det min och larsåkes dag..
den 20:e..
firar 1 år & 5 mån idag.. great.. =)
inget speciellt egentligen men vi har inte 'firat' sen 1 år..
å 5 är mitt turnr så det fick bli en liten middag idag..
blev på 'lilla indien' här på norr där vi bor..
å fuuuuuck vad goooooott det var..
helt jäävla perfa... =)
(förlåt att jag svär så....)
sen fick jag ta ett skööönt bad medan lars diskade
(hade växt till en bamsingdisk)
som 'present'... åååhh... *söt*
nu blire myskväll med nya weeds och heroes...
yeeeees...
lite pics först;
  
  
mmmm...
(i dubbel mening)
okej peeps..
stay lovely..


dagen.

Kommentarer
Postat av: Julia

va söta kort! :D maten såg goood ut

2007-11-21 @ 13:06:30
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0