nördigt till farsdag..

ja, jag är ju typ största tönten..
men jag ville så gärna fira min baby igår på fars dag..
för jag vet att han kommer lbli världens basta pappa en vacker dag..
så han fick en liten present av mig..
å ett kort... i kortet stod det;
'till larsåke på fars dag..
låååångt i förskott..' =)
sen fick han;
 & nya  med  innuti.. hihi.. =)
världens bästa man;
  

pappa fick en merci chokladask..
som i reklamen ni vet..
jag skrev ner hela reklamlåten i ett kort också.. haha.. =)
oh well, vet ni vad jag tänker göra också..
skriva sagan om hur jag å lars träffades och blev det par vi är idag..
kul? jo lite va..

take care.

gifts.

Kommentarer
Postat av: Linis

va gulligt :)

2007-11-12 @ 20:48:43
URL: http://linanoleryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0