små söta...

hej igen gott folk..
jag är nog lite glad idag tror jag..
vet egentligen inte varför för det är verkligen jättejobbigt att fortfarande vara sjuk..
kanske har lars att tacka.. =)

gjorde nyss honungsté för att krya mig lite..
kolla;
 fin va?
å för att gå vidare i detta ämne så tänkte jag visa er vad jag har här hemma...
   
   
jag bara äääälskar älvor & änglar..
vet inte varför, det bara är så...
 å min tattoo såklart..
min samling ska bli stoooor... =)

yeye, tänkte slänga in en todays också..
delvis för att ja, varför inte?.....
å sen för att ni ska känna er liiiite finare..'
för jag är ju hemma sjuk, då är man inte såå het.. =)
 
hihi... kan posa trots förskylning.. haha..
å okej då, när vi ändå är inte på 'små söta'..
(ja jag ingår i den kategorin...)
så måste jag visa detta livsmedel som jag var tvungen att köpa häromdagen;

kommer i 2-pack.. så små.. å söta.. =)
oj vad mycket det blev här nu då..
ska lämna er ifred en stund..


cute.

Kommentarer
Postat av: Julia

så fint med änglar :) älskar koppen hihi

2007-11-05 @ 13:20:50
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Emelie

Na vad gullig du är. Tack så mycket :)
Ja Kate Hudson är en av min favoritskådespelerskor.. Hon är så himla charmig!
Å man ser att du gillar änglar och älvor ^^ Fin tatuering också.. Då är du lite avis på mig kanske för jag ska se Stardust nu. Och jag tror att den kan innehålla en och annan älva eller liknande. :P Hehe

2007-11-05 @ 15:03:46
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Sarah

heej.. jag är lessen, men jag prata med Tomas.. och den där sålde som smör.. helt slut! tyvärr..
Ring ditt carlings så kan dom ju lägga undan om den finns!

2007-11-05 @ 15:34:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Prebenolivia

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2010-06-17 @ 10:49:07
URL: http://prebenolivia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0