sponsrad & miller..

mmm man märker ju klart å tydligt att många bloggare är sponsrade..
jag tycker att det verkar coolt å skulle inte klaga om jag var det..
men hallå, snälla ni, kan ni inte sluta med;
" wow, kolla in det här... å den är sidan, sååå bra, tycker jag..."
när ni knappt vet vad det är ni babblar om..
menar inte att vara elak å detta är inte riktat mot någon speciell..
bara tycker det är fel å larvigt..
men det är bara min åsikt... =)
skit i den....

jag är förresten hemma sjuk idag..
suck..
kollade på factory girl igårkväll... 

den var fett cool...
å blev sugen på mer sienna miller idag..
så jag har styrt fram casanova

verkar cool..
heath är snyyyygg också.. =)

sienna är bra.. å het..
tänkte slänga in ett par tre bilder på henne
å sen blire tv-program för hela slanten tills lars kommer hem från work..

  
smokin'....

bye


babes.

Kommentarer
Postat av: Fani

casanova har jag sett, minns inte så mkt ifrån den dock förutom att den var bra (y) :) factory girl har jag velat se ett bra tag nu faktiskt

2007-11-05 @ 00:41:18
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0