stand...fockers...Igby...

det blev en jättemysig filmkväll igår..
vi handlade lite gotti..
å köpte mat från jin jin som det heter..
så jääääkla gott..
sen kollade vi på stand by me...
jag hade ju inte sett den..
men nu har jag och oj, den var klockren..
om man ändå fick vara barn igen..
tänkte visa en grej;

här är alltså de fyra huvudpersonerna i filmen..
killen längst till höger..
känner ni igen honom?
jo, det är ju river phoenix..
  
blev ju inga som helst fel på honom när han växte upp..
utseendemässigt så att säga..
han dog tyvär okt -93 av en överdos...
han blev 23 år... =/
å hans kära bror känner vi ju alla;

heta joaquin phoenix som spelar cash i walk the line..
jaja, gå tillbaka till bilden på de fyra pojkarna och titta på pojken näst längst till vänster..
han känner ni igen som denne man;
 
blev helt förvånad..
jerry o'connell var en liten 'tjockisunge'..
gulligt.. =)
oh well, sen kollade vi liiite på

som gick på tv..
medan min underbara man gav mig massage... =)
sen började en film på 1:an som vi glodde på..
den var tung..
allvarlig å ärlig..
bra dialoger som lars sa...

med många kändisar i..
ser ni vem han på bilden är..
här är han med sin bror iaf;

yes, the culkins.. =)
jaja, nu ska jag sluta babbla om filmer å lägga in bilder som ni knappast bryr er om..
bara jag som är nördig och tycker sån't här är jättekul..
nä, nu blire frulle..
later dudes..


skådisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0