wah browneyed girl..

fuuuck vad svårt det är med linser då..
tog fem år att få in dom å fem år att få ut dom...
dom satt snett å skavde å jag fick inget kontroll på dom..
å man såg lite av mitt blåa på sidan..
å vilka rutiner man måste ha..
rengöras hit, fixas dit..
shit, jag är impad av er som har linser jämt.. =)
tog ut dom efter 3 min...
blir mer imorrn får vi hoppas..

en liten tjuvtitt kan ni få..
en asdålig bild men here we go;
image774
ska visa bättre imorrn..
(om jag ens får in dom igen...)
jaja, ikväll BLIR det tjejkväll..
kinamat, idol å allmänt catchin' up.. =)

hörs.


svårt.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh tack :D linser är lite krångligt. nu kom jag på att jag hade tid hos optikern idag bara för det xD oh no! det va ju lite illa..

2007-11-02 @ 18:30:23
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0