a peace of new...

japp kom precis hem från stan..
har handlat lite grejer.. alltid lika kul..
blev ungefär exakt som jag tänkt mig.. =)

sämst bild på mig...
men whatever... 
ljuslila batiktröja.. (så inte jag egentligen..)
å coola earbags va?
nu kommer jag vara varm i vinter...
(utan att få elektriskt hår av mössa...)

rött linne...
å nytt halsband m fresha örhängen till.. =)
älskar indiskas smycken..

å här är allt..
(allt fick inte vara med på bild på mig...)
pennor (dyra som fan, fan...), blå t-shirt, nagellack; 'midnight passion'
å en fin grå väst/slipover.. som är lite längre.. typ till rumpan.. =)
(lägg märke till att jag redan klippt bort alla lappar på tröjorna..
gör alltid det, på alla kläder... alla lappar..
hatar lappar... hehe...)

sen fick lars 10-pack svarta intersport-strumpor.. =)
kan ju inte gå fel...
well, we'll speak later perhaps...
bye bye now...

shoppat.

Kommentarer
Postat av: DiLaN

snygga saker 0)

2007-10-21 @ 20:04:25
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Julia

tack så mkt åh va kul att höra seriöst! dom kommer från carlings, vero moda och glitter :D jackan köpte jag på rea för 400 spänn, betty boop med för den delen xD haha, så nej det blev inte dyrt alls.
söta kort!

2007-10-22 @ 00:04:51
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0