äkta lyxputte...

ja, jag är en äkta mys-lyxare..
har alltid varit det..

kan bli överlycklig bara av att tänka på hur mysigt jag ska ha det senare ikväll..
hur jag ska unna mig liiiite gotti (inte godis, annat gott)
hur jag ska kura under en filt med baby å bara titta på mina nya avsnitt av heroes å weeds..
å ta en cigg..
känna lugnet å gladheten (ja det är ett ord) i min kropp.. =)

mamma kunde komma in i mitt rum när jag bodde hemma
(spelade ingen roll om det var vecka eller helg)
å bara se hur jag mys-lyxade..
-du är allt en riktig lyx-putte du.. sa hon...
å ja, det var jag, å är fortfarande..

hehe...
ikväll så kommer jag förvandlas till den lyx-putte som alla känner..
å bara njuuuuuta...

lyxmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0