cherrycheese å champis..

ikväll blire lugnt..
shoppade lite på stan idag igen..
två par asläckra hipstertrosor å två par spets "halvstring"..
å sen en "sjal" som man kan ha över en t-shirt om man inte vill ha kofta..
(det är ju fan alldeles för kallt att endast ha kortärmat nu...)
å sen ett armband.. kuuuul!

sen handlade vi gott att äta å dricka till ikväll..
köpte gott bröd, emmentaler, cheddar å min favvo; körsbärsost..
sen lite colalight, lite champis å lars fick folköl..

lite baileys å vin(lindemans) t mig å whiskey(red label) t lars..
har städat garderoben i badrummet å rensat kläd-garderoben..
tar med lite stuff till syrran imorrn så blir hon nog glad.. =)

vill bara säga att jag är glad..
å jag är glad att ni finns..
att jag kan läsa om era liv och att ni vill läsa om mitt..

imorrn blire frukost på mcdonalds å sen färga håret hos mor..
å ja, sen pannkakor hos mommi som jag sagt.. =)

niiiiice...



 

trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0