dance away...

ja, som många av er inte vet,
så har jag dansat ganska mycket i mitt liv..
var gymnast från 4-13 års ålder..
sen dansade jag mellan 11 och 18-19 år...
(från å till)
så lite kan jag även om jag erkänner mig just nu vara ringrostig..
har aldrig tävlat i dans (bara i gymnastik) för ja, jag vet inte..
tyckte det kändes larvigt.
dansar/dansade för att det är/var så jäkla kul... =)

men iaf, till saken..
ikväll ska jag gå på en dans"lektion"...
inget seriöst utan mer som träning och skoj..
ska bli kul..
så får vi se hur det går..

är det bra så kanske jag fortsätter å det skulle fakstikt vara jätteroligt..
men men, får se..
ja, det var det jag skulle säga så, bye!

nä just d,
lite dansbilder;
   
awsome...

dansa.

Kommentarer
Postat av: Maja

visst är den mysig! :) kul att du ska ta upp dansen igen! :) det hade jag också velat göra..dansade jättemkt när jag var yngre..är ju så kul!

2007-10-02 @ 19:33:16
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Julia

fan va kul :D jag med dansade när jag va yngre. har prövat på i stort sätt alla danser som går, iaf här i stan xD har fan funderat länge på att ta mej i kragen och börja nåt igen

2007-10-03 @ 18:02:52
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0