done with the diet..

japp, idag slutar den..
idag ska jag få välja själv vad jag vill äta..
ska ta en promenad till stan efter jobbet..
möta lars vid ica
(som kommer hem idag, yeaaay)..
sen ska vi stoooorhandla allt från mackor, ost å chips...
till daimtårta, glass å smågodis..
å när vi kommer hem från ica ska vi äta piiiiizza...
mmmmm...
vi ska äta tills vi svimmar av att vi är så höööga på socker..
hehe.. =)

ska bli kul..
denna helg blir också vit..
sen har vi haft en hel vit månad..
det innebär att nästa helg innehåller;
paaaartej.... =)

jaja, back to work..
idag har vi mkt att göra...

later /smophi


 

skräp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men...nu kommer du ju gå upp allt du gått ner? Ååter igen bli sockerberoede. vad dumt.

2007-10-05 @ 10:15:19
Postat av: Linnéa

ja fast jag är ju inte överviktig eller tjock på nått sätt så om jag går upp det jag redan gått ner så är det heeeelt ok.. man ska njuta av livet, visste du inte? och ang. mitt sockerberoende; ska inte äta godis/sötsaker på veckorna, som jag gjorde förut.. så allt är cool.. =)

2007-10-05 @ 11:05:14
URL: http://modjiff.blogg.se
Postat av: Maja

haha det är rätt :D om du inte har som mål att verkligen hålla kilorna nere, utan mest ha en "reningsperiod" från allt onyttigt så har du ju lyckats, väl? ;)

2007-10-09 @ 13:51:54
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0