en riktig helkväll..

japp, några glas vin hemma med lars..
sen taxi till karishma.. en indisk restaurang..
skitgod mat...
fick öl å vin.. sen drog vi till klaras..
där fick vi nån halvdan champange (eller hur d stavas...)...
sprit med red bull å ja, det var trevligt..
dansade lite å blev rätt på lyset..

sen drog vi till pastabaren..
hälsade på en av lars kompisar..
jag lekte dörrvakt.. med dörrvakten..
det var skitkul.. hehe.. =)

stannade uppe till 4..
satt å ritade å lyssnade på musik..

yeye, sov till 13 idag..
låg i sängen till 17..
druckit 7-up å kollade på filmen big..
gillar den.. =)

ja å nu är jag nyduschad å påklädd..
mera party ikväll..
kära markus fyller ju 21..
congrats man!

hörs folket..
jag igår, på väg ut;
 
hihi, älskar den där baskern/mössan...
matchar med halsduken i en mkt fin lila färg..
köpte på h&m förr-förra hösten.. =)

ha´t!


fester.

Kommentarer
Postat av: Maja

skitfin mössa! :D måste hitta en snygg jag också!

2007-10-24 @ 07:45:28
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0