färdig, tattoos å hungrig..

ja, jag trodde att vi låg så mycket efter på jobbet..
(då jag var sjuk tors å fre
å mina kollegor inte klarar sig utan mig...)
så jag har jobbat stenhårt hela förmiddagen..
å ja, nu är jag färdig..
ska ha möte med nya chefen
(som iofs är min förr-förra chef...)
klockan 16, sen slutar jag kl.17...
sköönt...
då ska jag promenixa hem,
äta chickenfingers med gräddfil å ostdipp..
ett par toast, ena med mozzarella å tomatskivor,
å den andra med cheddarost å kalkon..
mmmmm.... can't wait.. =)

tänkte också lägga in tre bilder här..
hade med dom i ett inlägg för ett tag sen..
men det är nog några som inte sett dom än..
så here we go again;

smålands landskapsblomma..
(linnéablomma för er som inte visste..)
min första tatuering..
17 år.. på vänster vrist..
mormor har ritat den..

fjäril.. uppenbarligen.. =)
på vänster skuldra typ..
var 18 år när jag gjorde..

en älva, eller typ min skyddsängel..
på höger arm..
19 år var jag då..
mamma har ritat den.. =)

so there you go..
kommer att göra en till snart..
men det tar vi då..

later my friends..


tatueringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0