fjortisarna..

haha, har du varit fjortis nån gång?
det finns ju iofs olika definitioner av fjortis
men jag tror att vi alla har liiite liknande tycke om vad som är fjortis å inte..

jag var fjortis en gång i tiden..
runt 13-14..
lyssnade på ebba grön, rökte å drack 3,5:or, hembränt å whiskey m cola...
vägrade äta, skrek på mamma å snattade lite här å där..
festade, flirtade m alla killar å matchade buffaloskopior med vita byxor å svarta string... =)

hehe, hittade ett kort där jag ser lite fjortis ut;

är ett par år efter fjortistiden här..
men jag tror att fjortisen i oss lever kvar för alltid...
å kommer fram lite då å då..

=)

take care..
är lite trött nu faktiskt..


14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0