flözger, flars å flinnea...

det var en gång en klass...
jag gick i den klassen..
även så min goda vän alexzandra..
som mest kallas för alice..
alice fick för sig en dag att hon skulle börja sätta FL
framför alla namn när hon tilltalade sina klasskamrater..
det blev ganska kul..
flalice
flevelina
flerese
floskar....
ja å så vidare..
men så var det jens..
det blev lite synd om jens som gick i den här klassen..
han fick heta flens resterande två & ett halvt åren på gymnasiet..
hahahahaha.. stackars flens...

satt nu på jobbet å kom på några till;
flåsa, flözger gillar jag å sen finns det en brud som heter erica..
å nä flerica är junte så kul.. men hon kallas för erco..
flerco.. hihi.. så lättroad å nördig.. =)

yeye, nu ska jag smaka liiiiite sushi för första gången i mitt liv..
wich me luck..



 

flushi.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Å det lät ju mysigt. ^^
Men fixa en halloweenfest då! :D Nu har man ju verkligen chansen att få vara lite barnslig!

2007-10-26 @ 14:24:48
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Daniela

sushi är ju sååååå gottigt!!
Hoppas du gillar det! :D

Kram!!

PS: haha stackars Flens :P

2007-10-26 @ 17:00:22
URL: http://neliz.se
Postat av: Julia

hahaha kul! jag kan oxå komma att tänka på massa sånt där gammalt flummig och sitta och fnissa för mej själv som största fjanten xD jää. vad tyckte du om sushin? jag tkr inte det är nåt speciellt, inte så gott inte så äckligt lixom, fattar inte va alla yrar om ;p

2007-10-26 @ 19:23:53
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0