kallt å ensamt...

ja hörni,
sitter här på jobbet med en kopp vanlijté..
mmm...
jag fryser..
kontoret är kallt å har en mindre människa att värma upp det idag.
lars har nämligen åkt uppåt i landet..
ska vara borta ett par dagar,
kommer hem på fredag..
nej, ingen semester direkt..
ska begrava sin kära farmor..
inte så kul..
min farmor dog när jag var 6 år..
å jag kommer ihåg henne jätteväl..

jaja, dansen igår gick bra..
det var kul å jag är fortfarande bra på att dansa..
(eller ja, definera bra....)
men dansen är på ett gym..
jag har jobbat på det gymmet..
det gymmet är helt knäppt..
dom är snikna där..
har lite agressioner mot det här gymmet..
tänker fan inte stödja det här gymmet...

nix pix..
synd för dom att dom är så dumma i huvudet bara..
får hitta nått annat..
aerobics är ju alltid lika kul..
 kör nog på det... =)

vad tränar ni?

hörs sen..


farmor.

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: tack, jo det är jag faktiskt allt ;D
vaniljte är gott! jag måste köpa te fan, allt te är slut :(

2007-10-03 @ 10:29:59
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Richard

Vart tränarö? Jag tränar ju på nautlius. Men jag funderar på att byta till Friskis o svettis efter London. Får se.

2007-10-03 @ 11:00:58
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0