men my god...

ok jag ska vara ärlig,
jag hakar lätt upp mig på saker..
på folk..
på vad folk säger å gör..
men jag försöker lära mig av min kloka man..
att släppa saker..
let it go.. you know..

och när jag är ute å surfar bland bloggar om dagarna
så är det sååå läääätt att störa sig på folk,
störa sig på vad de skriver å har för åsikter..

jag lämnar inga kommentarer om vad jag tycker dock...
(om det är positivt så gör jag ju det såklart..)
främst för att kunna lära mig som sagt,
att släppa saker.. =)

men jag tycker att det börjar bli så jäääkla larvigt nu..
två de ca 12 bloggar jag läser varje dag tillhör
kenza å stina..

å ja, do i need to say more..

jag diggar er båda två..
men shit, låt varandra vara...

none of my business i know..
and i'm butting out, starting
now!

sorry.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jaa. Fast en del bildmappar vill man nästan inte öppna, haha. xD

2007-10-15 @ 16:47:07
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Funbrainpoptropica

Interesting. No more comment :)

2010-09-07 @ 08:38:11
URL: http://www.funbrainpoptropica.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0