mornin'...

trött, lite hungrig, blek å allmänt härjad känns det som...
igår var en myyysig kväll..
handlade på willys efter jobbet..
sen hem, åt kyckling-grillkorv med pommes
(lars tog french hotdog-bröd...)
det var skitgott..
rökte en cigg... åt en liiiten bit daimtårta.. =)
kollade på vänner, målade lite naglar..
öppnande en coca cola light å kollade på ännu ett nytt avsnitt av gossip girl..
(lars kollade på matchen...)
å ja, sen började jag läsa min bok;
kvinnor som tänker för mycket...
tror att den kommer vara bra för mig..
but you'll never know..
kom fram till ett par saker igår också;

* man måste inte vara snäll å trevlig mot alla människor..
för vissa fötjänar det verkligen inte...

* jag tror jag ska ta körkort snart..
det vore kul... å bra...

well, stay here and stay cool.. =)


bitch.

Kommentarer
Postat av: Karin

mm fast det värsta av allt, det stod att det skulle smaka smörkola:p men det var bara gott vin haha

2007-10-18 @ 09:05:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Julia

jaa, jag har en jättefin guldbrun från face som jag har fått. lösögonskugga :D riktigt grymm. känner igen mej i den där känslan "trött, lite hungrig, blek och allmänt härjad" xD fy sjutton va illa det låter haha

2007-10-18 @ 12:20:25
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0