ny frukost å funderingar..

idag börjar en ny vecka..
fett trött imorse..
inte lika stressigt på jobbet idag som i fredags iaf..
så d e skönt.. =)

annorlunda frukost idag;
lättfil m smak av björnbär (älskar allt med björnbär..)
& special k-flingor...
det var gott.. å nyttigt såklart.. =)

till lunch blire kycklingbullar m mos..
(äntligen lite tillbehör t köttet...)

längtar tills den här arbetsdagen tar slut så jag får åka hem å softa..
jag saknar att gå på gymnasiet...
det var niiiiiice.... =)


mina funderingar ligger kring internet å dess värld..
ibland tänker jag att jag ska gå ur alla jävla communities
(efterfesten, facebook, helgon....m,m), lägga av med msn,
sluta blogga å bara ha kvar en liten mail som man har i "nödfall"..
bara lägga av å sluta vara så beroende av att kolla om det hänt nått nytt hela tiden..
å koncentrera mig på ja, bara mig.. i verkliga livet..

men ska nog inte ta det steget riktigt än.
skulle sakna att läsa om alla era liv.. =)

perfekt höstdag idag förresten..
sol å helblå himmel..
I like.. =)

soligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0