oj då, heltid...

ja hörrni,
har en liten stund att klämma in lite blogg här..
inte ens ätit lunch..
det är mycket nu..
arbetar hårt..
men kommer allt få lite belöningar också.. =)

kom på en sak,
många av de bloggar jag läser har skribenter som inte jobbar heltid..
som typ går i skolan å sån't... eller inte jobbar alls..

jag skulle lätt vilja vara hemma..
men nä, jag förstår er som längtar efter ett arbete..
been there done that.. =)

kom bara på det att jag har bloggat på rätt bra,
uppdaterat ofta å så,
trots att jag jobbar 8-17 (9 jävla timmar..)
varje dag.. hehe..
ge mig beröm då..
liiite stolt kan jag väl få vara..

yeye, i love you all..
å längtar till lördag..
stora planer på g...


working.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja den värmer öronen så bra också! ^^ Fast jisses vad svettigt det blev mot slutet där.. Va tvungen att ta av mig den. Helt blöt i pannan ju! xD

2007-10-25 @ 18:01:23
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Richard Karlsson

Åhhhh jag längtar också till lördag, det ska bli såååå kul :D Nu sk jag snart gitta iväg till jobbet.. usch. Men säljer jag en till idag slutar jag 14 så det är lungt! Fina kläder dära! Tata!

2007-10-26 @ 08:00:25
URL: http://www.rillek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0