snus...

ja hörrni,
nått ni kanske inte visste om mig;
jag är en föredetta snusare..
det ni! =)
snusade första gångerna i 9:an..
tyckte d var helt ok..
började snusa mer i 1:an..
men blev inte fast i det..
sen, sommarlovet till 3:an så fastnade jag..
älskade göteborgsrapé..
hooked!
(vilket ledde till att jag slutade röka,
så det var ju bra iaf...)

så jävla gott med snus asså..
fuck yeah..
(inte så snyggt å sexigt kanske men OCH!!!??)
detta var min älskling;

mmm... =)
(har aldrig provat lös-snus å tänker aldrig göra det heller...)

jag tog min sista snus den 18 mars 2007
sen dess har jag saknat det innerligt..

men inte fallit tillbaka..

det skulle vara så lätt..
snus får mig att må bra..
snus får mig att sluta röka..
snus får mig att äta mindre godis..
dock så får snus mig att hålla på med mina nojjor..

vi ska inte gå inte på mina nojjor...
men jaja, där fick ni veta lite mer om mig..

hope you liked it..


nuska.

Kommentarer
Postat av: Julia

duktigt att du lagt av :) jag har aldrig prövat, håller mej till ciggisarna jag och dom är ju inte bra dom heller egentligen men men man kan ju inte va bra på alla sätt o vis ;D haha

2007-10-09 @ 15:34:16
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Julia

svar: aa heroes är fan livsfarligt. nae inte weeds men är beroende av greys anatomy fortfarande med xD prison break o lost tröttnade jag dock på efter ett par säsonger. kanske lika bra, skulle vart för mkt att hålla reda på annars ;p

2007-10-10 @ 00:05:13
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Magnus

Snus är lömsk. För najs för att egentligen ha belägg att låta bli. Hur som haver snusar inte jag heller längre. Galet, men det får gå.

Ta hand om dig och hälsa din man!
/M

2007-10-10 @ 10:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0