so much stuff..

wow...
vad mycket grejer jag fick hem idag..
handlade massor på stan..
å sen cyklade jag å hämtade h&m som kommit..
haha.. yeeaay...
jag vet att det kanske är fel att säga det;
men jag blir faktiskt lycklig av materiella things..
av att shoppa you know..
how about you?

sen blir jag ju lyckligare av andra saker såklart..
som av larsiler.. =)

orkar å har inte tid att visa allt ikväll..
men imorrn kanske...
så blir det fullt av modjiff-bilder.. =)

hope you're okey my friends..


lycka.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag med blir lycklig av att shoppa det är bästa terapin ;D sålänge man inte har en såndär dag när man inte tkr att man passar i nåt elr att nåt är nödvändigt elr fint vill säga. jag vill se modjiff-bilder :D

2007-10-25 @ 08:35:13
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0