synundersökning å idioter..

fy fan vilken förmiddag..
vilka fucking jävla idioter det finns ute i världen..
å då menar jag inte bara dom som är elaka..
utan dom som är totalt dumma i huvudet..
när man handskas med folk över 18 år så förväntar man sig faktiskt att det ska finnas
liiiiiite intelligens att ta av..
men nej.............

whatever...
not my problem..
(fast det är det å det är såååå jobbigt....)

men men, helg om cirkus 2 tim...
å då blire förbi systemet..
handla lite gotti..
å sen, sen hörrni,
ska jag på synunderöskning..

haha, har iofs sett som en hök hela mitt liv..
(skitbra syn alltså...)
men att sitta framför en dator 9-10 timmar om dagen..
i princip utan break, tar lite på en..
så en gratis check-up är ju aldrig fel..

ok folks..
roliga inlägget kommer sen.. =)


titta.

Kommentarer
Postat av: Maja

ja det är verkligen jättefint :)! tror jag ska satsa på nåt liknande! :)
lyllos dig som har "Hör-syn" .. jag ser som en mullvad :D dvs typ ingenting.. har glasögon och linser med läskigt stark styrka, ser verkligen skitdåligt! hade varit en dröm och kunna vakna upp på morgonen och se allt! :P men man vänjer sig vid att ständigt vakna i dimma hehe. lycka till hos optikern iaf!

2007-10-19 @ 13:44:14
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: Daniela

Hoppas det går bra på undersökningen då! Måste själv dit snart igen. Köpte ett par nya glasögon för 1år sedan men nu är det dax att ändra styrkan igen tror jag. :(

Hihi visst läskas jag på min blogg, massa goda ostar mm. Mmmmmmm....

Kramar!

2007-10-19 @ 13:55:39
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0