this is the shit..

yes, nu kommer liiite modjiffbilder..
på allt nytt jag skaffat mig.. =)
blir så himla dåliga bilder med mobilen
å jag orkar inte använda digi-kameran...
men here we go, I'll walk you through it...
 bruna mjukisar å svart ribbat linne.. (även ett vitt likadant..)
 cool betty-topp (creds till julia för inspiration) å svarta armvärmare..
 lång lila t-shirt å en svart stickad kofta med bara en knapp..
 svart, längre topp med band/"skärp" i midjan.. (shortsen är med på alla bilder...ej nya)
 svart klänning med resår å dragsko i midjan/på höften.. silverhalsband med "boll"...
 svart längre långärmad tröja med djup urringning.. lila typ lammulsarmvärmare å svart keps-mössa.. (köpte även en blå/mörkblå likadan tröja som den svarta.. skitsköna..)
 juuuuulpynt.. så fint, eller hur? =)
 frän bild på de lila armvärmarna..
 lars köpte dessa "vinter-sneakers"
å funderar på nån av dessa kanske;
 
jaaa, antar att det var allt..
kanske kommer på nått mer men då återkommer jag..
jusde, köpte en sån här också..  asfin å varm..
som vackra emelie har.. =)

jaja, nu blire cola light å en cigg tror jag bestämt..
imorrn äre fredag..
å helgen är fullspäckad av roliga saker..
återkommer.. =)

nighti.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh mkt fint o du är såå söt :D betty-toppen är grymm i den färgen med! gillar dom lila vantarna och halsbandet skarpt!

2007-10-26 @ 00:08:53
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0