tips från mig..

jag är ju väldigt naturell av mig..
inget löshår, inga fakenaglar, inge smink...
å sån't..
(inte för att det är nått fel med det...)

men jag tänkte ge er lite tips..
som har funkat skitbra för mig..
några småsaker som underlättar vardagen å våra kroppar..

1. fötterna..
våra hälar blir torra...
det är inte skönt alls..
jag anväder denna;

jag lovar, mina hälar blir lika lena som en babyrumpa.. =)

2. bikinilinjen..
vet inte hur många av er som rakar er på era 'personliga ställen'
men ni som gör det vet att det lätt kan bli irriterat, rött och det kan klia..
jag smörjer lite försiktigt med;

och det funkar bra..
(funkar även med glidmedel för er som har det hemma..)

3. armhålor..
ja, jag tror vi alla letar efter den perfekta deodoranten..
provade 'absolut torr' för fleeera år sen men den funkar inte ens i närheten lika bra som;
 
hoppade trampolin i 4 timmar i streck..
var blöt av svett överallt..
utom under armarna.. =)
(förpackningen ser dock inte ut sådär längre..)

men ja, det var från mig..
hope you liked.. =)

nu; vänner...


råd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul tips! Såna där bra grejer som man behöver ha hemma liksom. Den översta skulle jag vilja prova.. Har precis börjat få lite torra hälar (vet ej varför) så det skulle va skoj och se om det hjälper. Jag har köpt silikonbasert glidmedel som de sa skulle vara bra att raka bikinlinjen med. :)

2007-10-05 @ 08:29:34
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0