todays å view..

sitter å kollar lite på las vegas..
ska öppna en burk cola light å ja, njuta av kvällen..
imorrn är det torsdag.. och 1:a november..
tiden går fort mina vänner..

tänkte bara slänga in lite pics..
först på mitt kontor, typ..
om jag sitter vid mitt skrivbord och tittar till vänster så ser jag detta;
 
faktiskt vackert, bättre i verkligheten men ja.. =)
å kollar jag till höger så ser jag detta;
 eller ja, denna.. =) min man..
lite halvkul sådär men yeye, här är todays;
 
jag är så rå på att posa.. haha..
nä nu drar jag..
peace..

sjukling.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ah mobilen är fan helt okey, inte den bästa kameran kanske men den duger i dagsljus iaf.

Jag scrapar om allt, just nu håller jag på med en Layout till min BOM (Book of me) så då har jag tagit en bild på mig själv, stansat ut mitt namn i bokstäver och skrivit lite om just mitt namn, vart det kommer ifrån bland annat.(skall lägga upp den på min sida senare om du vill se) ALLT kan man scrappa om. MEN det är ingen billig hobby, shiiit vad man vill ha allt som finns inom scrap, så det blir lite dyrt tyvärr. :P

jajjamensan,det är vårat hem på bilden. Va gullig du är! Det gjorde min dag kan jag säga (var hur nere som helst tills jag fick din kommentar) Tycker själv det är rätt mysigt faktiskt :)

Kramar!

PS: Vilken mysig utsikt du har utanför kontoret, jätte härligt ju!

2007-10-31 @ 19:09:20
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0